13   
شناسه خبر: 76046   
تاریخ انتشار: 1397/07/14 21:25
توصیه های عالی برای موفقیت در کسب و کار
توصیه های عالی برای موفقیت در کسب و کار
برای موفقیت در کسب و کار و زندگی کم‌تر بازاریابی کنید‎.

به گزارش موفقیت، در این نوشتار ۵ توصیه جدید و عالی آمده است که موفقیت در کسب و کار و زندگی تان را تضمین میکند و می توانید مطمین باشید که تبدیل به یک کارآفرین موفق می شوید.

* برای موفقیت در کسب و کار و زندگی کم‌تر بازاریابی کنید

چی؟ این مطلب درمورد بازاریابی است. اما حرف من این است که سعی کنید بازاریابی متمرکز‌تر و راهبردی‌تری داشته‌باشید، نه این‌که برنامه‌های بازاریابی و بودجه‌تان را کاملا از بین ببرید.

این یعنی جاهایی که مشتری ندارید، یا هنگامی‌که توان پشتیبانی طولانی‌مدت را ندارید، یا اگر از منابع‌تان در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنید، بازاریابی نکنید. برای موفقیت در کسب و کار و زندگی به جای تمرکز بر چند مجرای بازاریابی، روی یکی تمرکز کنید.

شاید هدف‌تان این باشد که بهترین پادپخش یا مفیدترین وبلاگ را در اختیار داشته‌باشید. شاید سعی دارید در عرصه‌ی خودتان پرانرژی‌ترین گروه را بسازید. نکته این است که خودتان را ملزم کنید در یک حوزه‌ی مشخص از طریق یک واسطه یا مجرای مشخص با مخاطبان در ارتباط باشید.

* روی مشترکین تمرکز کنید

باهوش‌ترین کارآفرین‌ها برای موفقیت در کسب و کار و زندگی کم‌تر روی کمپین‌های یک‌باره تاکید خواهندکرد و برای مشتریان مرجعی مناسب خواهندبود. شما می‌توانید با ایجاد محتوای ارزشمند که آدم‌ها به آن نیاز دارند یا به آنها علاقه دارند، این کار را بکنید، هم‌چنین باید مطمئن شوید این محتواها را به‌طور مرتب و قابل پیش‌بینی عرضه می‌کنید.

اندرو دیویس، کارشناس بازاریابی می‌گوید کلید گسترش مجموعه مشترکین‌تان این است که با مخاطبان‌تان قرار مشخصی بگذارید. درست همان‌طور که روزنامه‌تان هرروز در زمانی قابل پیش‌بینی پخش می‌شود، محتوای اشتراکی شما هم باید برای مشتری طبق زمان‌بندی قاعده‌مندی قابل دریافت باشد. دیویس پیشنهاد می‌کند محتوا را صبح‌ها بین ساعات ۶ تا ۱۰ و عصرها بین ساعات ۳ تا ۷ منتشر کنید، و یادآوری می‌کند زمان نهار بهترین ساعت برای فرستادن خبرنامه‌های ایمیلی است، چون اغلب آدم‌ها پشت میزشان نهار می‌خورند و صندوق دریافت‌شان را بررسی می‌کنند.

با استفاده از میزان باز شدن ایمیل‌ها و نرخ تعامل(میزان نظرات کاربران، م.) امتحان کنید چه‌چیزی برای مخاطبان شما مناسب است. نکته‌ی مهم‌تر این است که یک سری محتوای چند بخشی و به هم پیوسته ایجاد کنید تا مخاطب در انتظار آن باشد و به آن اتکا کند.

* قبل از افزایش تقاضا، توزیع را بالا ببرید

هرچند من طرفدار ایجاد محتواهای بی‌نهایت خوب به عنوان اساس برنامه‌ی بازاریابی‌تان هستم، اما این فقط یک طرف معادله است. طرف دیگر، ‌توزیع است و باید برای آن تلاش‌های خلاقانه‌تان را تقویت کنید. تمرکز روی مشترکین و مخاطبان کمک می‌کند نیرومحرکه‌تان را به‌دست بیاورید، ما باید روش‌های دیگر را هم، از قبیل ترویج هزینه‌دار، یا توزیع از طریق افراد بانفوذ یا مخاطبان موجود، در نظر داشته‌باشید.

پژوهشی که در موسسه‌ی بازاریابی محتوایی و متخصصان بازاریابی انجام شد نشان می‌دهد بازاریاب‌هایی که از مدل بنگاه به بنگاه استفاده می‌کنند به‌طور متوسط ۳ روش توزیع هزینه‌دار را – از جمله بازاریابی موتور جست‌وجو، ترویج فروش از طریق آگهی‌های چاپی، بنرهای تبلیغاتی، مطالب ترویجی در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در سطح جامعه، و پلتفرم‌های یافتن محتوا(مثل اوت‌برین)-به کار می‌گیرند تا محتوای را که تولید می‌کنند تقویت کنند.

روش‌های بی‌هزینه مقوله‌ی دیگری است: در نظر داشته‌باشید که چگونه قدرت آدم‌های بانفوذ را در صنعت‌تان مهار کنید تا کمک‌تان کنند سطوح تحت پوشش بازاریابی‌تان را رشد دهید. اسلک یک پلتفرم ارتباط تیمی است و پادپخشی به نام “بسته‌ی تنوع اسلک” را طوری از ۲ مجرا توزیع می‌کند که آن را دوست دارم. اسلک با گرفتن یک صفحه از پخش رادیو، هر قسمت ۳۰ دقیقه‌ای را به “تک‌بخش‌های اسلک” تقسیم می‌کند؛ یک مجرا قسمت ۳۰ دقیقه‌ای را به‌طور کامل توزیع می‌کند، و مجرای دیگر تک‌بخش‌ها را. استیو پرت از پاسفیک کانتنت، در ونکوور واقع در بریتیش کلمبیا، می‌گوید قسمت‌های کوچک تک‌بخشی در شبکه‌های اجتماعی برای مخاطبان خاص بیش‌تر جذابیت دارند.

* داشته‌های‌تان را هم‌سو کنید

برای موفقیت در کسب و کار و زندگی از تلاش‌های بازاریابی برخط‌تان فهرست تهیه کنید: وب‌گاه‌تان، صفحات فیس‌بوک، حضور در توییتر، گروه‌های لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب، وبلاگ، اسلایدشر، خبرنامه‌ی ایمیلی و غیره. حالا به فهرست‌تان نگاه کنید: آیا همه‌ی داشته‌های‌تان از منظر برندسازی و لحن صدا هم‌سو هستند؟ (به عبارت دیگر، اگر در ابزارهای بازاریابی‌تان لوگوی شرکت‌تان را قرار ندهید، آیا مردم می‌فهمند مال شما است؟)

اگر بله: ادامه بدهید. اگر نه: از خودتان بپرسید آیا باید همه‌ی این تلاش‌ها را دنبال کنید یا دارند شما را از تمرکز روی چیزی اثربخش‌تر دور می‌کنند. هم‌چنین در نظر داشته‌باشید چگونه می‌توانید پیام‌تان را در این مجراها بهتر کنید تا عملکرد قوی‌تری داشته‌باشند. استیون هونان، بازاریاب، پیشنهاد می‌کند با متن پایین صفحه، متن فراخوانی به اقدام و تعیین سطح، نوشتن و لحن صدا شروع کنید. هونان این کار باعث بهبود سودآوری این مجراها می‌شود، و تجربه‌ی کاربر را از وب‌گاه و مجراهای اجتماعی شما بهتر می‌کند.

* با تلفن‌های همراه سازگار شوید 

این یک واقعیت است. سال آینده بدون شک زمانی است فاصله‌ی وب‌گاه‌هایی که برای تلفن همراه بهینه‌سازی شده‌اند با سایر وب‌گاه‌ها بیش‌تر می‌شود. اگر چیزی را مستقیما به صورت برخط می‌فروشید، بهینه‌سازی وب‌گاه برای تلفن همراه به‌طور ویژه‌ای حساس است. هم‌چنین برای کسب‌وکاری ضروری است که وب‌گاه‌اش امکان ثبت نام و بارگیری داشته‌باشد: بر اساس پژوهشی که در دیرکت‌بای انجام شده‌لسا، حدود ۵۲ درصد کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌گویند یک تجربه‌ی بد از دیدن وب‌گاه با تلفن همراه باعث می‌شود کم‌تر دوست داشته‌باشند با آن شرکت کار کنند. از آن گذشته، اگر یک وب‌گاه برای تلفن همراه بهینه‌سازی نشده باشد احتمال این‌که کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها کاری را، از جمله خرید- رها کنند، ۵ برابر بیش‌تر است.

بر اساس گزارش واکر، که یک شرکت مشاوره‌ای در زمینه‌ی هوش مشتری، واقع در ایندیاناپلیس است، تا ۲۰۲۰، تجربه‌ی کاربر از قیمت‌گذاری و محصول به عنوان وجه تمایز برندها پیشی خواهدگرفت.

در عین حال، از فرصت‌های تلفن همراه در مجراهای اجتماعی‌تان غافل نشوید. به دلیل ظهور شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت(اخیرا کلید “همین حالا بخرید” در توییتر خرید از طریق توییتر را برای آدم‌ها آسان‌تر کرده‌است) خرده‌فروشان تجارت الکترونیک باید خودشان را با این جنبش تطبیق بدهند تا بخشی از آن باشند.

پایگاه خبری ایرانیان موفق

اخبار مرتبط

راه هایی برای راه‌اندازی یک شرکت دارویی

با این کارها مشتری خود را نمک گیر کنید

راه های پولدار شدن از طریق فیسبوک

نکاتی برای مدیریت مراسم ها و رویدادها

راه های پولدار شدن در ایران

برای رسیدن به موفقیت این موارد را حذف کنید

راهکارهای تبدیل شدن به خانم کارآفرین موفق

مهارت هایی که موفقیت شغلی را تضمین می کند

آشنایی با پروفسور مجید سمیعی

استراتژی هایی برای آنکه یک مدیر عامل کارکشته شوید

ایده های سودآور در صنعت عکاسی

معرفی رازهای موفقیت از زبان الیور کان

نکاتی برای نوشتن بهتر توضیحات محصول

معرفی انواع کسب و کارهای مختلف

نکاتی مهم برای شروع یک کسب و کار کوچک

موانع موفقیت کسب و کار در منزل

زندگینامه ماریا خرسند، بنیان گذار بلوتوث

راه های به دست آوردن هنر مذاکره

با این راه ها ارائه ناموفق خود را اصلاح کنید

گام هایی برای رسیدن به یک برنامه کاری موثر

سه درس موفقیت در کسب و کار از زبان ثروتمندترین مرد چین

راه های حفظ پول برای کارآفرینان

نکاتی مهم در بازاریابی برای کسب و کارهای حوزه تجارت الکترونیک

دلیل سرمایه گذاری نکردن مدیران بر مسئولیت های اجتماعی

راه های ساده پول درآوردن

ویژگی های مشترک افراد موفق

لزوم تغییر نقش مدیران امروزی در پنج بخش کلیدی

کسب و کارهای موفق در بازار ایران

معرفی کسب وکارهای جدید در دنیا

کسب و کارهای که می توانید تک نفره راه بیاندازید

کسب و کارهای کوچکی که امروزه تبدیل به غول شدند

پرسودترین کسب و کارهای دنیا

رازهای موفقیت از نگاه فیلسوف کار آفرین

با سرمایه زیر یک میلیون تومان در منزل کارآفرینی کنید

راه های ایجاد یک کار پردرآمد با سرمایه کم

فرمول موفقیت در کسب و کارهای خانگی

با پانصد هزار تومان کسب و کار موفق راه بیاندازید

مصاحبه با جوان 19 ساله کارآفرین/ با 100 هزار تومان هم می توان کار کرد

اگر دنبال یک کسب و کار هوشمندانه هستید، این مطلب را بخوانید

نکاتی از برانسون برای شروع کردن کسب و کار موفق

روش اطلاع رسانی درست در مواقع بحرانی

توصیه‌ های موفق‌ترین زن کارآفرین دنیا

رازهای موفقیت برای داشتن رابطه عاشقانه

راه هایی برای انجام معامله های بزرگ

کسب و کارهایی که مناسب برای دوران دانشجویی است

راه هایی برای کسب و کار موفق در دوران رکود

نکاتی از ریچارد برانسون برای شروع یک کسب و کار موفق

ایده هایی که صاحبانشان را میلیونر کردند

اصول مهم برای نجات یک کسب و کار خانوادگی

آموزش راه اندازی یک کسب و کار میلیاردی

رازهایی برای نوآوری در کسب و کار

راه اندازی کسب‌ و کار خانگی ارزان

کارهایی که افراد موفق صبح ها انجام می دهند

راه اندازی یک کسب و کار عالی با گل و گیاهان

اصول کلیدی برای رشد در کسب و کار

راه های کار کردن با افرادی که خوشتان نمی آید

اصول مهم حسابداری که شرکت‌ها باید بدانند

معرفی بهترین دانشگاه های جهان در زمینه «کسب و کار»

د‌استان زندگی یک کارآفرین؛ شخصی که مشاغل سنتی را در منطقه خود احیا کرد

درس های موفقیت از زبان ثروتمندترین مرد تاریخ آمریکا

آخرین اطلاعات از کارخانه ایرانی مونتاژ خودرو در عراق

سازمان تامین اجتماعی ایران در ایسا خوش درخشید

راه های کنار گذاشتن تنبلی در محیط کار

راهکارهایی که جیب‌تان را پر از پول می‌کند

دعا قبل از شروع به کسب و کار

توانایی ذهنی افراد با کارآفرینی تقویت می شود

حمایت از کارآفرینان و کسب و کارهای خرد

نوآوری در کسب وکار را چه زمانی و چگونه باید به کار برد

اصول موفقیت کسب و کار به روایت از دنی گارسیاست

راهکارهای جلب رضایت مشتری

آیا احساس می‌کنید روند پیشرفت شما متوقف شده است؟

تام هاپکینز از 8 اصل موفقیت در کسب و کار می گوید

مزایا و معایب کارکردن در منزل

بازگشت باران به تهران

9 اشتباه مدیران که باعث میشود کارمندان شایسته کارشان را ترک کنند را بشناسید

اگر این علایم را دارید حتما به مرخصی بروید

با 10 نفر اول برترین داشمندان و نوابغ زنده جهان آشنا شوید

شغل های متناسب با روحیه آدمهای احساساتی

5 راز موفقیت مارک مک دونالد صاحب رستوران های زنجیره ای مک دونالد

آشنایی با شغل مهندس طراحی صنعتی

روش برنامه ریزی برای موفقیت در کسب و کار

عادت های غلط و مخرب در محل کار را بشناسیم .

چگونه بر ترس از شکست غلبه کنیم؟

داستان کارآفرینی تبدیل سرمایه 400 دلار به 20 میلیون دلار

۵ مغز متفکر اول جهان کدامند و چه ثروتی برای خودشان ساخته اند؟

اصول نگارش صحیح ایمیل حرفه ای ها در کسب وکار

۵ رکن موفقیت در کسب و کار به روش کریگ بالانتین

7 ویژگی کارکردی مدیران موفق

چگونه بازاریاب حرفه ایی در پشت تلفن باشیم

شعارهای زندگی 5 زن موفق دنیا

توصیه هایی برای داشتن یک محیط کار بانشاط و سالم

با استفاده از زبان بدن چگونه در مصاحبه شغلی خود موفق شویم

4 کلید طلایی رسیدن به موفقیت شغلی

معرفی اپلیکیشن های سرمایه گذاری و بودجه بندی

سرمایه گذاران باید به عامل تغییرات آب و هوا توجه نمایند

اعلام زمان برگزاری المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی

بزرگ‌ترین درسی که از استیو جابز آموختیم

چرا می خواهید پولدار شوید؟

روانشناسی تغییر درامد در کسب وکار

روش صحیح برخورد با دیگران و کنار آمدن با آنها در محیط کار

captcha