20   
شناسه خبر: 79926   
تاریخ انتشار: 1397/10/15 08:26
راه‌اندازی CRM جامع تلفن ثابت در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور
راه‌اندازی CRM جامع تلفن ثابت در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خبر داد: توانستیم بعد از دو سال تلاش سیستم جامع ارتباط با مشتریان تلفن ثابت (CRM) را در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور راه اندازی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان موفق سیدمجید صدری توئیت کرد:

خوشبختانه به همت کارشناسان و متخصصان مخابرات ایران توانستیم بعد از دو سال تلاش سیستم جامع #ارتباط_با_مشتریان تلفن ثابت (#CRM) را در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور راه اندازی کنیم. از این پس عملکرد و کارکرد مشترکان بصورت یکپارچه و متمرکز مدیریت می شود.

captcha