فرنی با ژله

فرنی با ژله

فرنی انبه

فوق العاده خوشمززززززززززززززززز ه

شامی مراغه ای

مراغه‌ ای‌ ها در پخت کتلت و شامی مهارت خاصی دارند. اگر از طرفداران پرو پا قرص شامی هستید، حتماً این مدل مراغه‌ ای آن را می‌پسندید. غذایی خوشمزه و خوش‌ طعم که قطعاً در برنامه غذایی شما جای می‌گیرد.

شامی برنج

شامی برنج

سالاد سزار

سالاد سزار

سالاد مارگارین

سالاد مارگارین طرز تهیه سالاد مارگارین

طرز تهیه سالاد سیب زمینی و ذرت

یکی از بهترین ایده ها برای کسانی است می خواهند شام بخورند ولی لاغر بمانند.

ترفندهای سرخ کردن سیب زمینی به روش رستورانی

سیب زمینی هایی که در رستوران ها و فست فود ها سرو میشود را به راحتی میتوانید با رعایت نکاتی که ذکر میشود در خانه تهیه کرده و سیب زمینی پفکی و خوشمزه داشته باشید.

طرز پخت پیتزا

طرز پخت پیتزا

ته دیگ میان پر ( ته دیگ سمبوسه )

ته دیگ میان پر ( ته دیگ سمبوسه )

ته چین ماهی تابه ای

اگر شما هم طرفدار ته چین هستید با درست کردن آن بدون استفاده از فر با ما همراه شوید...

ته چین گوشت مازندرانی

ته چین گوشت یکی از غذاهای محلی استان مازندران است.

دسر پنکک پنیری

طرز تهیه دسری خوشمزه آماده کرده‌ایم که مواد اصلی آن پنیر است که برای کودکان بسیار خوشایند خواهد بود و بسیار از این دسر لذت خواهند برد. دسر پنکک پنیری یکی از پر خاصیت‌ترین دسرها نیز به شمار می‌رود.

ته‌چین گوجه و بادمجان؛ غذای گیاهی

ته‌چین گوجه و بادمجان؛ غذای گیاهی این ته‌چین هم ظاهر قشنگی دارد و هم خوشمزه است و یک غذای کامل برای گیاه‌خوارها. این غذا با مواد اولیه‌ی کم هزینه تهیه می‌شود.

بادمجان سوخاری فیلیپینى

این غذا عااااالیه

خوراک جوانه ی گندم غذایی سالم!

هویج و سیب زمینی را به صورت نگینی خورد کرده و با آب و نمک و ادویه جات مخلوط کنید و بگذارید با حرارت ملایم بپزند...

این مواد غذایی را سرخ کرده میل کنید, تا ویتامین بیشتری برای مبارزه با بیماری ها جذب کنید!!

در صورتی که این مواد غذایی که شامل کاروتنوئید هستند را به جای بخارپز یا هواپز کردن، در روغن سرخ کنید باز هم مقدار بیشتری از آنها را میتوانید جذب کنید چرا که این ویتامینها محلول در چربی می باشند.
آموزش های آشپزی :

پیش غذای گیاهی

کدوی شکم پر انتخاب مورد علاقه شما

پیش غذای خوشمزه و پرطرفدار

طرز تهیه قارچ سوخاری در منزل